شات دقات قلبي
بنت ابوي
صيف كام
شات عسل
حصريا موسوعة اقوى واروع النكت نكت2012
عاشق القمر

عاشق القمر > منتديات الشباب وهوايتهم > الألغاز والفكاهة

الألغاز والفكاهة ثقافة ومرح عندك لغز تعالى واحنا نحاول نحله عندك نكته حلو ادخل ضحكنا معاك نكت جديدة نكت مقالب روشة نكت بيخة نكت حديثة الغاز فوزير لغز غريب

حصريا موسوعة اقوى واروع النكت نكت2012

اتنين مساطيل قاعدين بيحششوا....واحد فيهم ماسك مراية و بيقول انا شوفت الخلقة دي فين قبل كدة...صاحبه بيقوله وريني كدة و أخد منه المراية و قاله د أنا

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 2012-01-14, 11:24 AM
elkamrelhor elkamrelhor غير متواجد حالياً
عضو نشيط
 
تاريخ التسجيل: Oct 2011
المشاركات: 136
حصريا موسوعة اقوى واروع النكت نكت2012

حصريا موسوعة اقوى واروع get-7-2009-sez_ae_0a

اتنين مساطيل قاعدين بيحششوا....واحد فيهم ماسك مراية و بيقول انا شوفت الخلقة دي فين قبل كدة...صاحبه بيقوله وريني كدة و أخد منه المراية و قاله د أنا يا أهبل

حصريا موسوعة اقوى واروع 2324104dzqc2e2pwx.gi

محشش بدو يتزوج
واقترحولو يختار بين 3
محامية ... معلمة ... طالبة
فاختار الطالبة
... ... سألوه ليش؟
قال المحامية كل ما بدي أبوسها بتقلي رفعت الجلسة
والمعلمة كل ما بدي أبوسها بتقلي رن الجرس
والطالبة كل ما جيت أبوسها بتقلي ما فهمت شي عيد الدرس

حصريا موسوعة اقوى واروع 2324104dzqc2e2pwx.gi

بلديتنا بيسأل عن سبب طرد ابنة من المدرسة
قالوله : ابنك غبي ودلوقتى نثبت لك
جابوا بيضة نعامه وسألوا الولد: دى ايه ؟
قالهم: بيضة حمار
قاموا باصين لابوه
فضـــــــــحك وقال
أقسم بالله ما غششته

حصريا موسوعة اقوى واروع 2324104dzqc2e2pwx.gi

بنت صغيرة بتسأل ابوها : بابا كيف بدأ الخلق؟ جاوبها: الله خلق آدم وحواء وتزوجوا وجابوا أولاد وبنات وبدأت قصة الخلق..
راحت سـألت أمها نفس السؤال ردت عليها: الانسان أصله قرد وتطور وصار يشبه الإنسان.. رجعت لأبوها: بابا ليه بتعلمني غلط؟ ماما بتقول الانسان اصله قرد.....
قالها ....
حبيبتي أنا بحكيلك عن أهلي ماخصني بعيلة أمك

حصريا موسوعة اقوى واروع 2324104dzqc2e2pwx.gi

وٓحدة قصيرة سألت زوٓجھآ : أنآ قصيرة ؟
قآلھآ : لا من قآل ھآلكلام ؟
قآلت : ڳل آلنآس تقوٓلي آنآ قصيرة كتير
قآلھآ : آوٓقفي أشوٓف ...
وٓقفت وٓقآلت لهَ : ھآ شو رأيك ؟
قآلھا : بلا أستھبال يلا اوٓقفي خلصيني

حصريا موسوعة اقوى واروع 2324104dzqc2e2pwx.gi

الزوجة (على الموبايل بصوت عالي) :انتا وين يازفت ؟
الزوج : انا طالع مشوار ياحبيبتي
الزوجة : في اي داهية يعني ؟!
الزوج : بتتزكري الصايغ اللي شوفتيه عنده عقد وعجبك حكتيلي رح اموت واجيبه
الزوجة (بصوت هادي) : اه ياحبيبي حصريا موسوعة اقوى واروع icon_smile.gif)
... ... ... ... الزوج : بتتزكري لما قولتلك رح اجيلك اياه بس ما معي مصاري حاليا ..
الزوجة : ايوة ياحياتي ..... بتزكر حصريا موسوعة اقوى واروع icon_smile.gif
الزوج : ايوا ,,انا قاعد هسة مع صحابي في القهوة اللي قباله بالزبط !

حصريا موسوعة اقوى واروع 2324104dzqc2e2pwx.gi

مدرس علوم يسأل الطالب :
ماهي الدورة الشهرية ؟
فأجاب:
... ...والله ما بعرف بس الظاهر انه شي بيخووووووف كتير لأن أختي سوسو قالت لأمي الدورة لها ثلاث شهور ما اجتني
وأغمي على أمي .... وأبوي إجته جلطة .... وابن جيرانا راشد هرب وما منعرف وين راح


واحد عاجبته جارته المتزوجة قام قال لها: طالع انا والعائلة على الجبل بتروحي معنا؟؟؟
وافقت لأن عيلته معاه...
وصلو على الجبل واعطى الكره للاولاد يلعبو بعيد واعطى مرته كيس كبير علشان تقطف زعتر وبقي مع جارته...قال لها:
... ... اذا عطيتك 200$
بتنامي معي؟؟؟
قالت: لأ
طب 600$
كمان: لأ
طب1000$
طب $10.000
كمان رفضت
جن الرجال
مر راعي غنم وسأله :
شو في صوتك موصل لتحت شو صاير؟؟
قال له: اعطيتها 10.000$ وما كانت تقبل...
رد الراعي
يا اهبل في وحدة تقطف زعتر
اعطيتها عشرة دولار وقبلت فورا
الظاهر هذي كتير طماعة
اتركها وانزل لعند ام الزعتر .

حصريا موسوعة اقوى واروع 2324104dzqc2e2pwx.gi

محشش على الاخر ,, شارك في مسابقـة من سيربح المليون , السؤال الاول ..
يقول المثل: البركة في ......
1- القليل
... ... ... 2- الحمير
3- الكبير
4- السمين
... المحشش قال للمذيع من البداية صعبة!! نستعين بالجمهور
الجمهور جاوبوا 100% للجواب رقم1
قال :
لالالا الجمهور مش دايماا صح و يلا نحذف إجابتين حذفولو
3 و 4 بقي 1-2
قالو المحشش يلا نقطع الشك باليقين عايز اتصل بصديق: ألو
ازايك يا محمود , اخبارك ايه وازاي الصحة , عامل تمام !؟
الحمد لله وازاي الشغل ؟ ...) ,,,,,,,, راحو 30 ثانية
جورج قرداحي قالوا حتعمل ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
المحشش قالو: لازم أنسحب و آخذ 200 ريال وزي ما بيقول
المثل:
البركة في القليل

حصريا موسوعة اقوى واروع 2324104dzqc2e2pwx.gi

جماعة صعايدة حبوا يعملوا حاجة جديدة
فزوروا ورقة ب 18 جنيه,واحد فيهم نزل يجربها في بلدياتهم على أول الشارع
وبيقوله:مساء الخير يا بوي, ألاجيش معاك فكة 18 جنيه
قاله:حظك يا ولد معايا أخر تسعتين

حصريا موسوعة اقوى واروع 2324104dzqc2e2pwx.gi

واحد مليونير عمره 50 سنة بدو يحتفل بعيد ميلاده فعزم كل الناس إللي بعرفهم، وفي الحفلة قال للحضور:
في الحديقة حوض سباحة، وفي الحوض سمكتين قرش وإللي يسبح من أول الحوض ويطلع من آخره بعطيه اللي بدو اياه
وطبعا ولا حدا تجرأ يسبح..
وبعد شوي سمعوا صوت واحد طب بالمي
... ... ... تجمعوا الناس يشوفون منو اللي طب..
شافوا واحد يسبح والقرش وراه
وبلغصب طلع قبل ماياكله القرش..
فقام صاحب الحفلة وخذا الميكروفون وقال: أأطلب أي شي بدك اياه حتى لوبدك بيتي أو سيارتي أو تتزوج بنتي أو تاخذ كل فلوسي ...
قال المحشش مش عاوز حاجة
بس بدي أعرف مـين ابن الكلب إللي دفشني؟؟

حصريا موسوعة اقوى واروع 2324104dzqc2e2pwx.gi

صيدلي بيعاتب حبيبته
عامليني مثل المضاد الحيوي كل 8 ساعات حاكيني ...
أو حتى مثل الفيتامين مرة في اليوم خذيني ...
ما تخليني مثل دوا الحموضة عند اللزوم تتذكريني ...
ولا مثل التحاميل تحطيني بـ..... وتنسيني

حصريا موسوعة اقوى واروع 2324104dzqc2e2pwx.gi

شاب فى ليله فرحه قعد جنب مراته ومسك ايديها ونام لحد الصبح
تانى يوم ف الليل نام جنبها على السرير ومسك ايديها ونام لحد الصبح
تالت يوم قعد جنبها وحاول يمسك ايديها قالت له بلاش انهارده عشان تعبانه شويه

حصريا موسوعة اقوى واروع 2324104dzqc2e2pwx.gi

واحد صعيدى اشترى موبايل سامسونج
بعت رساله لخطيبته
متتصليش على النوكيا علشان بعته

حصريا موسوعة اقوى واروع 2324104dzqc2e2pwx.gi

واحد بيقول لصاحبه احنا فى الجنه هيجبولنا ستات اشطه
قاله والستات بتوعنا
قاله هيعذبوا بيهم النار

حصريا موسوعة اقوى واروع 2324104dzqc2e2pwx.gi

شوية رجالة واقفين
واحد قالهم: اللي بيخاف من مراته يجي ناحية اليمين
كلهم اتحركوا ماعدا واحد
قاله: يعني أنت يا أمور اللي مش بتخاف من مراتك
قاله: انا مراتي قالتلي متتحركش من مكانك

حصريا موسوعة اقوى واروع 2324104dzqc2e2pwx.gi

واحد ندل اوي شاف واحد بيتحرق ...
راح جري وانقذه من النار وطفاها ...
التلفزيون استضافه والمذيعه بتساله ياترى ايه سر شجاعتك العظيمه دي ؟
قالها اولا عشان مايموتش شهيد
وتاني حاجه عشان يعيش طول عمره مشوه

حصريا موسوعة اقوى واروع 2324104dzqc2e2pwx.gi

واحد غبى ... حط إيده في جردل فيه مية نار .... فحس ان صباع من اصابعه ناقصة .. فحط رأسه في الجردل عشان يدور عليه

حصريا موسوعة اقوى واروع 2324104dzqc2e2pwx.gi

كمبيوتر قال لكمبيوتر انتى طالق ..... قالت يالهوى والسى دى اللى فى بطنى

حصريا موسوعة اقوى واروع 2324104dzqc2e2pwx.gi

مره حرامى سرق فرخه وراح يكله على شط النيل فشافه عسكرى وقل له مسكتك ياحرامى الفراخ ، والريش جنبك اهو ... فقال له الحرامى لا ياشويش دى نزلت تستحمى وقالت لى خلى باللك من هدومى

حصريا موسوعة اقوى واروع 2324104dzqc2e2pwx.gi

وحده قالت لجوزها اليوم الخميس وبدي صوتي يوصل للسماء
قلها بسيطه إنتي طالق

حصريا موسوعة اقوى واروع 2324104dzqc2e2pwx.gi

سألوا مهندس معماري: إيش الخطأ الهندسي في تصميم جسد المرأة؟
أجاب: المنطقة الترفيهية ملاصقه للصرف الصحي !

حصريا موسوعة اقوى واروع 2324104dzqc2e2pwx.gi

صعيدي قال لأبوه: رخصة السواجه خلصت يابوي قاله: من لفك في الشوارع طول النهار يابن الدزمه.

حصريا موسوعة اقوى واروع 2324104dzqc2e2pwx.gi

زوج بيقول لزوجته الدنيا بقت زى حديقة الحيوان سالته ليه قال اقوم من النوم زى الحصان واشتغل زى الحمار واخر الليل انام مع جاموسه

حصريا موسوعة اقوى واروع 2324104dzqc2e2pwx.gi

زوجة اشترت موبايل جديد وحبت تعمل مفاجاة لزوجها دخلت الحمام واتصلت بزوجها وقالتله بصوت ناعم الو حبيبى قالها اتصلى بعدين البقرة فى الحمام

حصريا موسوعة اقوى واروع 2324104dzqc2e2pwx.gi

وحده انسرقت في الباص.
راحت للشرطة سألها الضابط: فلوسك كانت فين؟
قالت في الستيانة!
قال لها هو أنتي ما شعرتيش بالحرامي وهو يسرق الفلوس في المكان الحساس ده!
قالت ما كنتش فاكراه حرامي!!

حصريا موسوعة اقوى واروع 2324104dzqc2e2pwx.gi

دخل محشش امتحان علوم وكان السؤال :أذكر فوائد حليب الأم فكر وكتب:
1:لا يحتاج الى غلي
2: لا تستطيع القطط أن تسرقه
3: متوفر 24 ساعه
احتار في الرابعه وبعد تفكير عميق كتب : محفوظ في علب جذابه.

حصريا موسوعة اقوى واروع 2324104dzqc2e2pwx.gi

واحد يوم الصباحية بيقول لعروسته صباح الخير يا انسه
قالتلوا مهو من خيبتك

حصريا موسوعة اقوى واروع 2324104dzqc2e2pwx.gi

من أنا؟
طولي20سم
محبوب لدى الجنسين
معلق ومتأرجح
جاهز للعمل
بي القليل من الشعر
أدخل بسرعه وببطئ في كهف لحمي مبتل وساخن
أصدرصوت إيقاعي عندما أنسحب
أترك ماده بيضاء
عرفتني من انا
أنا فرشاه أسنان...

حصريا موسوعة اقوى واروع 2324104dzqc2e2pwx.gi

مسطول بنته إتأخرت بره سألها كنت فين؟ قالتله شباب خطفونى وإغتصبونى قالها الإغتصاب كله نص ساعة رحتى فين بعد كده؟ََ

حصريا موسوعة اقوى واروع 2324104dzqc2e2pwx.gi

‏التلميذ : ‏بحبك يا أبله و عاوز أتجوزك.... ‏المدرسه: ‏بس أنا مبحبش الأولاد الصغيرين
التلميذ: ‏وأنا مش مستعجل على الأولاد

حصريا موسوعة اقوى واروع 2324104dzqc2e2pwx.gi

مرة واحد وقف تاكسي و قاله : ‏فاضي ياسطى ؟؟؟ قاله : ‏ايوه فاضي.. قاله: ‏طيب.. تعالى اقعد معايا عالقهوة شوية

حصريا موسوعة اقوى واروع 2324104dzqc2e2pwx.gi

محشش بيسأل محشش التعلب بيولد ولا بيبيض قاله التعلب مكار توقع منه أي حاجة

حصريا موسوعة اقوى واروع 2324104dzqc2e2pwx.gi

كسلان دخل الامتحان وقع منه القلم .‏سلم الورقة

حصريا موسوعة اقوى واروع 2324104dzqc2e2pwx.gi

بخيل زوج ولده وفي ليلة الدخلة دق عليه الباب وقالة : انت يوم واخوك يوم

حصريا موسوعة اقوى واروع 2324104dzqc2e2pwx.gi

أستاذ كان يصحح في أوراق الإمتحان , لقى ورقة مكتوب فيها " يا أستاذ أرجوك لا تفتح الورقة "!
فلم يفتح الورقة لكن الفضول قتله , فتردد هل يفتح أم لا ?!?!
وبعد ساعتين من التردد فتح الورقة فوجد مكتوبا فيها " فتحتها يا ابن الكلب ؟؟

حصريا موسوعة اقوى واروع 2324104dzqc2e2pwx.gi

مسطول بيغسل عربيته وبدأ من النمره فسألوه ليه؟
قالهم عشان المره اللي فاتت ابتديت من السقف ولحد ماوصلت للنمره اكتشفت انها مش عربيتي

حصريا موسوعة اقوى واروع 2324104dzqc2e2pwx.gi

مرة واحد محشش واقف في الشارع و بيتكلم في المحمول و عمال يزعق و يقول:
بس دوري تاني ، دوري كويس!!!

آم واحد معدي في الشارع قال له:
في إيه ؟؟؟؟
وراح واخد المحمول منه وبيسمع ... (الرقم الذي طلبته غير موجود في الخدمة)!!!!

حصريا موسوعة اقوى واروع 2324104dzqc2e2pwx.gi

_________________
حصريا موسوعة اقوى واروع alnameryoo7com125.gi

أصعب اللحظات أن تحتاج إلى شخصا تبكي على صدره فلا تجد

سوى شخصا يريد البكاء على صدرك فتحضنه وتبكيا
معا ولا تدري اتبكي على نفسك ام عليه .
[SIZE=\]
[/SIZE]
رد مع اقتباس
  #2  
قديم 2012-01-17, 03:47 PM
(-•♥ LOLO ♥•-) (-•♥ LOLO ♥•-) غير متواجد حالياً
عضو ذهبي
 
تاريخ التسجيل: Jan 2012
الدولة: دمياط
المشاركات: 1,188

ههههههههههههههههههههههه
جميله جدا
رد مع اقتباس
  #3  
قديم 2012-01-18, 01:16 PM
elkamrelhor elkamrelhor غير متواجد حالياً
عضو نشيط
 
تاريخ التسجيل: Oct 2011
المشاركات: 136

ميرسى على الرد يالولو ونورتى الموضوع
رد مع اقتباس
  #4  
قديم 2012-02-06, 10:23 AM
X man2 X man2 غير متواجد حالياً
عضو فعال
 
تاريخ التسجيل: Jul 2011
الدولة: مصر ام الدنيا
المشاركات: 212

هما حلوين بس فى اكتر من وحده قصدها مش لطيف وحش
رد مع اقتباس
  #5  
قديم 2012-02-06, 01:04 PM
elkamrelhor elkamrelhor غير متواجد حالياً
عضو نشيط
 
تاريخ التسجيل: Oct 2011
المشاركات: 136

شكرا على الرد بس انا واللة اسفة معلش سامحنى ونورت الموضوعبس انا كنت تعبانة وانا بكتبهم فا مكنتش حاسة باالى انا بكتبة واسفةمره تانية
رد مع اقتباس
إضافة رد

الكلمات الدلالية (Tags)
موسوعة, النكت, اقوى, حصريا, واروع, نكت2012

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
شركة TQ Gaming للالعاب الاونلاين تترح اليوم اقوى واروع سيرفرات تهييس باللغة العربية hussein mady منتدى الالعاب الاونلاين Online Games 0 2012-07-22 05:43 PM
موسوعة النكت الى ملهاش حل عمر الجن2 الألغاز والفكاهة 1 2010-03-31 04:23 PM
موسوعة غينيس تعلن هذا اقوى طفل في العالم صور دمياطية الصور والغرائب 3 2009-11-04 05:58 PM
حصريا اقوى العاب الرعب مصطفي قمر منتدى الالعاب الالكترونية 0 2009-08-19 03:29 PM
اكبر موسوعة نكت فى المنتدى و اهدى هذه النكت اهداء خاص ل Lovermoon و فجر الاسلام و نغم Mohamed Nafie الألغاز والفكاهة 0 2008-01-16 05:45 PM


الساعة الآن 04:03 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2016, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir
SEO by FiraSEO v3.1 .جميع المواضيع والتعليقات المنشورة في منتدى عاشق القمر بيتك على النت lover3moon لاتخضع للرقابة قبل النشر ولا تعبر بالضرورة عن رأي إدارته بل تمثل وجهة نظر كاتبها وتلتزم ادارة الموقع بحذف اوتعديل اي موضوعات تتعلق بحقوق الطبع والنشر

مناهج مدارس دراسية 2016 | نماذج امتحانات 2016| العاب اونلاين online | حلقات قناة براعم للجوال | اغاني قناة طيور الجنة بيبى Baby | كرتون قناة براعم Baraem | كرتون قناة نيكولودين nickelodeon |

منتدى عاشق القمر| القسم الاسلامى | فى حب الحبيب | عقيدة وعلوم القرأن | القران الكريم علومه| حديث | قسم الدعوة الى الله | Islamic Forum | أناشيد وصوتيات ومرئيات | مع شهر رمضان | صدى المجاهدين | القسم العام منوعات | قضايا اجتماعية | نقاشات ومحاورات | حلول مشكلات | أخبار العالم | طب وصحة | العلاج وطب الأعشاب | الاستشارات والأسئلة الطبية | ذوى الاحتياجات الخاصة الصم و البكم | مكتبة الكتب المجانية  | كتب إسلامية | كتب طب كتب طبية | كتب فلسفة وعلم نفس واجتماع | كتب الإدارة والتنمية البشرية وتطوير الذات | كتب كمبيوتر كتب برمجة | كتب باللغة الانجليزية ولغات اخري | ابحاث علمية تعليمية جديدة | مطويات جاهزة للطباعه | المنتدى العلمى | هندسة | تطوير الذات والشخصية | مدارس ومنهاج | امتحانات السنوات السابقة | نتائج امتحانات 2016 | تفسير الأحلام | تاريخ وعظماء | عظماء الاسلام | مركز توثيق ثورة 25 يناير 2011| لغات وترجمة| قسم اللغة الانجليزية | قسم الغة الفرنسية | قسم اللغة الالمانية | سياحة وسفر | رياضة وملاعب | العاب مسلية وترفيه | العاب للكمبيوتر pc | العاب اونلاين Online Games | لعبة المزرعة السعيدة | العاب جديدة 2016 | حل مشكلات الالعاب | الغاز وذكاء | سوق السيارات | زراعة ونباتات زينة | تربية حيوانات | تربية الطيور | مكياج وصفات للبشرة | ملابس وازياء حديثة وعصرية للسيدات والبنات | فساتين | عالم الرجل | ملابس رجالي للشباب | تربية الأطفال | ملابس اطفال | ديكور وأثاث | اعمال يدوية وحرف | وصفات واكلات صحية وشهيه | اكلات رمضان| صور غرائب وعجائب | أفلام كرتون وانمى | صور انمى | تحميل افلام ميديافير | تقرير كارتون | فيديو وحوادث | شعر ونثر | قصص وروايات | قصص للأطفال حكايات للاطفال| ابداعاتنا | برامج عامة مجانية | شرح برامج | حماية الحاسب | شبكات ونسخ ويندوز | دورات كمبيوتر | دروس صيانة كمبيوتر وهارد وير | تصميم وتعليم فوتوشوب| مواقع وانترنت | مشكلة طلب تشغيل | ثيمات للمحمول | نغمات مصرية وعربية| صيانة المحمول | خلفيات للمحمول | رسائل sms مجانية| فوركس Forex وبورصة | البنوك والعملة | مشروعات وصناعات| دورس للاعضاء الجدد